سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/138697527378971.jpg
اعتکاف چه جوری ست !
چهارشنبه 93/2/24 ساعت 6:21 عصر | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )

اصلاً ندیده بودیم اعتکاف چه جوری است!

مقام معظم رهبری درباره مسئله اعتکاف فرمودند:خوشبختانه اقبال مردم به این سنّت خیلی بالا است؛ شوق جوانها و عشق جوانها حیرت‌‌انگیز است.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران مقام معظم رهبری درباره مسئله اعتکاف در بیاناتی در دیدار اعضای ستاد مرکزی اعتکاف و اعضای سوّمین جشنواره‌‌ی سراسری علمی فرهنگی اعتکاف تصریح کردند:

خوشبختانه اقبال مردم به این سنّت خیلی بالا است؛ شوق جوانها و عشق جوانها حیرت‌‌انگیز است. من یادم است آن وقتی که ما در مشهد بودیم، اصلاً ندیده بودیم اعتکاف چه جوری است، شنیده بودیم؛ قم که رفتم در همین ایّام‌‌البیض در مسجد امام(1) اعتکاف میشد. شاید من یک وقت رفته بودم دیده بودم، طلبه‌‌ها می‌‌آمدند دو نفر، سه نفر، یک گوشه‌‌ای را انتخاب میکردند در آن شبستان مرحوم حاج ابوالفضل - آن شبستان بالایی - چادر میکشیدند؛ شاید مجموع افرادی که در آن شبستان اعتکاف میکردند به سی نفر، چهل نفر نمیرسید. البتّه بعدها که مسجد آقای بروجردی ساخته شد، بعضی‌‌ها ظاهراً آنجا هم می‌‌آمدند اعتکاف میکردند که آن را من ندیده بودم، لکن مسجد امام را دیده بودیم. این، همه‌‌ی مظهر این سنّتِ پر مغزِ پر معنا در آن دوره بود: مخصوص قم، آن هم با این تعداد اندک. امروز شما بروید دانشگاه‌‌های کشور را نگاه کنید - حالا غیر از مسجد گوهرشاد و مسجد جمکران و مساجد مهمّ دیگر و جاهای دیگری که هجوم جمعیّت است؛ در این مساجد دانشگاه‌‌ها، مسجد دانشگاه تهران و جاهای دیگر - دانشجوهای ما، جوانهای ما، از مدّتی پیش صف کشیده‌‌اند، نوبت میگیرند و نوبتشان نمیرسد، یعنی جا نیست، وسیله نیست برای اداره‌‌ی آنها؛ این شوق عمومی به این عبادت، این‌‌جور است؛ خب، این یکی از برکات الهی است. بحمدالله خدای متعال این زمینه را فراهم کرده و این توفیق را داده و مغناطیس محبّت الهی و ذکر الهی، دلهای جوانها را به خودش جذب کرده؛ این را باید مغتنم شمرد. این یک فرصت است‌‌.

باشگاه خبرنگاران



برچسب‌ها: امام خامنه ای

تبریک روز پدر به رهبر عظیم الشأن توسط بازیگر خانم
دوشنبه 93/2/22 ساعت 9:50 عصر | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )
الهام چرخنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

روز پدر را به رهبر عظیم الشان کشورم تبریک می گویم / در صفحه های اجتماعی مرا تهدید کردند

من آدم سیاسی نیستم و این راه را یک نوع جهاد می دانم زیرا وقتی یک بانوی آزاد یک کلمه حرف می زند، موضع گیری زیادی وجود دارد؛ احساس می کنم من به عنوان یک سرباز باید از این هدف دفاع کنم.

الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: کار خاصی در قبال فرمایشات مقام معظم رهبری مربوط به شعار امسال که سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی است، نکردم و به عنوان یک شیعه جعفری به حضرت علی(ع) اعتقاد دارم و اگر عصر، عصر ولایت است بنده به رهبرم فقط یک تبریک گفتم که این کمترین کاری است که توانایی انجام آن را دارم. 
 
وی ادامه داد: برای من واکنش عجیب تلویزیون های منافقین، مخالفین و صدای آمریکا و همه دشمنان خیلی عجیب بود و کمی دلم شکست و اذیت شدم و به آن فرمایش حضرت علی(ع) اکتفا می کنم که می فرمایند:" زمانی دچار یاس و ناامیدی شوید که دشمنان از شما تعریف کنند"؛ آن وقت به خودم گفتم الهام چرخنده راهی که در آن قدم برداشته ای راهی درست بود و یا علی از شما ممنونم . 
 
چرخنده در ادامه افزود: در صفحه های اجتماعی خیلی مرا تهدید کردند تمام چیزهایی که لایق ناموس شیعه نیست را به من نسبت دادند ولی من نه آدم سیاسی هستم نه چیز دیگری و نه موضع گیری سیاسی دارم و این راه را یک نوع جهاد و یک نوع جنگ می دانم زیرا وقتی یک بانوی آزاد یک کلمه حرف می زند موضع گیری زیادی وجود دارد؛ من هم به عنوان یک سرباز اگر لازم باشد از این هدف دفاع خواهم کرد و اجازه نمی دهم که این فشار به راس اصلی باور من یعنی حضرت آقا برسد.  
 
این بازیگر تصریح کرد: تا به امروز هر که مرا می شناسد می داند که از کودکی نام حضرت علی (ع) را با قدرت یاد می کردم و هنوز هم این کار را می کنم اما اتفاقات در سال 92 باعث شد من به خدا خیلی نزدیکتر شوم به گونه ای  که سبب شد درباره مذاهب مختلف تحقیق بیشتری کنم و نهج البلاغه را بخوانم و فهمیدم زمان آن رسیده که به عنوان یک بانوی سینماگر این حرف را بزنم و موضوعی که مرا خوشحال کرد نگاه سطحی منتقدان بود که به این نتیجه رسیدم که نمی توان به قلمشان اعتماد کرد چون ریشه سینما این ها نیستند چون معتقدند چرخنده با این حرفها می خواهد یک سری تسهیلات را بگیرد. 
 
بازیگر "آوای باران" ادامه داد: من پس از سریال موفق "آوای باران" و پس از تعداد بالای پیشنهادهای سینمایی و موفقیت های مختلفی مانند کاندیدا شدنم این رسالت را انجام دادم و با وجود این واکنش ها ثابت قدم تر خواهم بود .

چرخنده به مناسبت روز ولادت حضرت علی (ع) اظهار داشت: به مناسبت 13 رجب سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر تبریک قلبی خود را به عنوان بانوی سینماگر ایرانی از طرف مادران شهدای ایرانی و از طرف همه زن های ایرانی که با قدرت ایستاده اند، به حضرت آقا رهبر عظیم الشان کشورم  عرض می کنم . 
 
وی در خصوص حادثه ای که همین چند وقت اخیر برایش رخ داده، گفت: ماشین بنده دچار آسیب دیدگی هایی شد یک سری آدم خارج از کشور و مغایر با باورهایم شعار مرده باد و زنده باد سر می دهند اما برای آن ها آرزو می کنم خداوند به راه راست هدایتشان کنند و اگر خیلی قدرتمند هستند برگردند نه این که پشت یک میز صحبت کنند. من به سهم خود می بخشم این جا کشوری اسلامی است و این اتفاق از طرف مراجع قضایی در حال پیگیری است .
 
وی تصریح کرد: تک تک ما به عنوان یک بانو برای اجرای درست الگو برای جامعه انتخاب شدیم، به نمایندگی همه بانوان و دخترانی که قرار است در آینده مادر این سرزمین باشند همچنین به بازیگران زن عزیزی که در سینما فعالیت دارند می گویم که همیشه نجابت همراه زیبایی است کافی است که قدرت خودت را بشناسی تا با ایمان قلبی قدم برداری و هیچ رسته و رمه و گروهی نمی تواند جلوی تو بایستد.
منبع: باشگاه خبرنگاران



تجهیزات هوافضای سپاه
دوشنبه 93/2/22 ساعت 12:17 صبح | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )
رونمایی از تجهیزات جدید هوافضای سپاه

رونمایی از تجهیزات جدید هوافضای سپاه

در بازدید فرمانده کل قوا از نیروی هوافضای سپاه چند سامانه جدید برای اولین بار به نمایش درآمد.

به گزرش فرهنگ نیوز ، در بازدید فرمانده کل قوا از نیروی هوافضای سپاه چند سامانه جدید برای اولین بار به نمایش درامد.

موشک‌های دریایی هرمز1و2، RQ170 ایرانی و سامانه پدافندی سوم خرداد و موشک زلزال بارشی، موشک کروز یاعلی(ع) برای اولین بار نمایش داده شدند.

RQ170 ایرانی

موشک دریایی هرمز و زلزال بارشی

 منبع: فرهنگ نیوز



برچسب‌ها: سپاه پاسداران

تعطیلی برنامه سمت خدا !!!
یکشنبه 93/2/21 ساعت 12:50 صبح | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )

 

خداحافظی برنامه سمت خدا با تلویزیون!؟/برکناری تهیه کننده از تبعات قرائت نامه روی آنتن بود
مصاحبه اختصاصی با تهیه کننده برنامه سمت خدا

خداحافظی برنامه سمت خدا با تلویزیون

برکناری تهیه کننده از تبعات قرائت نامه روی آنتن بود

اولین بار 14 اسفند آقای ماندگاری یک فراخوان حمایت از مدیران صدا و سیما داد. مبنی بر اینکه امروز صدا وسیما آنتن خود را به فروش گذاشته است. مردم شما بیایید و به مدیران رسانه ملی اعلام کنید که حاضر هستید چند فیلم و سریال کمتر بینید اما صدا وسیما آنتن اش را به سرمایه داران نفروشد.

به گزارش فرهنگ نیوز، مدتی است  برنامه سمت خدا که  یکی از پر مخاطب ترین برنامه های تلویزیون است که خانواده های ایرانی پای کلاس درس هایش آموخته اند و از برنامه هایش بهره برده اند. برنامه ای که دیگر یک برنامه ای همانند خیلی از برنامه ها برای پر کردن اوقات فراغت نیست، بلکه سبک زندگی است. آموزش است و زیبایی و ظرافتی که در تولید این برنامه به کار گرفته شده باعث شده که چشم های بسیاری را همه روزه به سمت خود بکشاند.

اما این روزها حاشیه ها جلوی نفس کشیدن این فرصت بالندگی فرهنگی را گرفته است. لحظاتی پیش برکناری رکنی تهیه کننده این برنامه ابلاغ شد. این در حالی است که این تهیه کننده از ابتدای آغاز به کار برنامه سمت خدا سکاندار این برنامه بوده است و اینک اتفاقاتی باعث به حاشیه کشیدن این اتفاق شده است.

+پرمخاطب‌ترین برنامه‌ی دینی تلویزیون تعطیل می شود؟(لینک)

+بیانیه ای در حمایت از برنامه سمت خدا(لینک)

رکنی تهیه کننده برنامه سمت خدا در مصاحبه با سایت فرهنگ نیوز ضمن اشاره به نامه قرائت شده توسط حجت الاسلام ماندگاری خطاب به آقای ضرغامی گفت:

قطعا حواشی رخ داده از تبعات این نامه بوده است. این برنامه  13 بار تمدید شده است و تاکنون مشکلی در مسیر این تمدیدها پیش نیامنده است . اتفاق جدیدی که افتاده است  بحث نهی از منکر در صدا و سیما بوده است که به مذاق دوستان خوش نیامده است و امروز با کمال تاسف باید بگوییم که نهی از منکر در جامعه اسلامی تنها درخیابانها و برای علی خلیلی ها هزینه ندارد، بلکه در بزرگترین نهاد فرهنگی کشور هم پر هزینه است. اولین بار 14 اسفند آقای ماندگاری یک فراخوان حمایت از مدیران صدا و سیما داد. مبنی بر اینکه امروز صدا وسیما آنتن خود را به فروش گذاشته است. مردم شما بیایید و به مدیران رسانه ملی اعلام کنید که حاضر هستید  چند فیلم و سریال کمتر بینید اما  صدا وسیما آنتن اش را به سرمایه داران  نفروشد. درست بعد از ظهر همان روز حکم عزل بنده صادر شد.

رکنی افزود: سخنرانی فردای آن روز مقام معظم رهبری( 15 اسفند)  در دیدار با خبرگان از حسن تصادف به کمک ما آمد که در نتیجه فشارها کم شد. اما آنها از دو رویه غلطی که آقای ماندگاری تذکر داده بودند، یعنی تبلیغات در برنامه های کودک که مخالف نص صریح آیین نامه سازمان صدا و سیما ست و همچنین برگزاری مسابقاتی با  جوایز غیر متعارفکه خلاف نظر صریح رهبری بود دست برنداشتند تا اینکه در 27 فروردین آقای ماندگاری نامه ای را به آقای ضرغامی در برنامه سمت خدا قرائت کردند و  همان موارد قبلی که حداقل دوبار در برنامه شفاهی گفته بودند در نامه عنوان شد که چندر روز بعد  آقای ضرغامی مصاحبه ای کردند و  گفتند که  آگهی ها را برداشتیم. آقای ضرغامی در این مصاحبه گفته بودند که این قانون شکنی را به دلیل کسری بودجه انجام داده بودند که هیچ آدم فرهنگی این موضوع را قبول نمی کند که شما کار ضد فرهنگی کنید برای اینکه بودجه برای کارمندان نداشته باشید. مثالی را دیروز به رجا نیوز گفتم و آن اینکه  اگر مسئول سازمان محیط زیست برای تامین بودجه‌ی کارمندانش به مشکل بخورد، حاضر است یوزپلنگ شکار کند و از درآمد حاصل از آن حقوق کارمندانش را بدهد؟

بدیهی است که این کار غیر منطقی است؛  و نمیتوان فرهنگ کشور را که رسانه ملی متعهد به صیانت از آن است را به شرکتهای مصرف گرارفروخت... امروز تبعات این نهی از منکری که نسبت به دو خلاف قطعی قانونی و مخالف نظر رهبری انجام شده   این است که به بهانه ارتقا کیفیت، دیگر برنامه را تمدید نمی کنند و دو تهیه کننده جدید را معرفی کرده اند.


samte-khoda-mandegari.flv | دانلود فیلم
فیلم:نامه ای حجت الاسلام ماندگاری خطاب به آقای ضرغامی  که در برنامه سمت خدا قرائت شد

سید عبدالمجید رکنی عنوان کرد: اساسا مدیران ما در ساختار برنامه کوچکترین نقشی نداشته اند. مخصوصا سالهای اخیر. اصلاً  این ارتقاء چگونه ممکن است صورت گیرد وقتی کلاً در جریان نیستند. برخی از مدیران ما 24 ساعته مشغولیتهای  دیگری دارند. دو  تهیه کننده پیشنهادی سمت خدا با من صحبت کردند و یکی از آنها صراحتا به من گفت که من دلم  می خواهد  شما در این نزاع برنده شوید. اما تو روی خودتان می گویم که اساساً   به اینکه رسانه ابزار انتقال ارزشهای دینی است قائل نیستیم  . تهیه کننده دوم هم معتقد بوده که بالاخره امورات دنیا باید بگذرد!

جالب اینجاست که هیچ تهیه کننده ای در شبکه سه این موضوع را قبول نکرده است. طبیعی است که کار شبکه سه را باید به تهیه کننده های شبکه بدهند. اما کسی حاضر نشده بود که این کار را قبول کند . به ناچار مدیران شبکه بر اثر اصرار بر تصمیم خود از افرادی خارج از شبکه دعوت کردند .  از دو نفری که به تعبیر مدیران برای ارتقاء این برنامه دینی معرفی شده اند  یکی از آنها، تهیه کننده رادیو بوده است. الان هم در شبکه ورزش فعالیت می کند و خودشان اظهار کردند که اساسا به اینکه رسانه باید ابزار انتقال ارزشهای دینی باشد معتقد نیستند و به سرگرمی بودن آن بیشتر معتقدند و البته اظهار داشتند که نظریه سومی دارند .نفر دیگر هم در شبکه چهار فعالیت میکنند که  برای دستگرمی برنامه های 5 دقیقه ای  قبل از ساعت 22 را که جزء ابتکارات مدیران شبکه سه به حساب میاید و عموم کارشناسان از پخش آن بدین صورت ناراضی هستند به  ایشان سپرده است . خود  ایشان که متصدی این کار شده اند پیش من آمدند و اظهار داشتند  که من حتی وقتی برای دیدن برنامه ها ندارم و حتی برای برنامه های 5 دقیقه ای هم فرصتی نداشتم ببینم و انجام آن را به تدوینگر دفترم سپرده ام . سؤال اینجاست کسی که برای دیدن برنامه 5 دقیقه ای وقتی ندارد چه ارتقائی می تواند در این برنامه  ایجاد کند و نکته ای که شاید برای همه خوانندگان جالب باشد این است که یکی از این دو تهیه کننده اصلا آقای شریعتی مجری همیشگی این برنامه را هم نمیشناخت و از ایشان اسمش را سوال میکرد !


تهیه کننده این سالهای برنامه سمت خدا افزود: بگذارید برای یک بار جناح فرهنگی مؤمن نقشش را نشان دهد و باید جناح فرهنگی مومن وزن حقیقی خود را در معادلات فرهنگی کشور بسنجد .در روز عاشورا هم امام حسین دعوت جنیان را رد کرد چرا که اگر این دعوت را قبول میکرد و به مدد آنها پیروز میشد بعدها در هر جای دنیا اگر نزاعی بین حق و باطل پیش میامد طرف حق توقع داشت که اگر نیروهای ماورائی  به کمکش بیایند از حق دفاع خواهد کرد. ممکن است برای سمت خدا خیلی ها از طریق  جایگاه حقوقیشان  بخواهند وارد شوند و دعوا را خاتمه دهند . اما ما باید بگوییم کارمان مردمی است و بعدها هم در هر جا نزاعی بین حق و باطل صورت بگیرد مشکل به صورت  مردمی برطرف شود، احساس میکنم در این نزاع ، یک تماس تلفنی پیرزن فرتوت در الیگودرز و یا جوان دانشجویی در شیراز از هزاران سفارش حکومتی ارزشمند تر باشد .
 
سمت خدا در این سالها برنده جشنواره جام جم  و همچنین جشنواره های دیگر شده است. اینجانب بر اساس فشارهای وارده نامه شبه استعفایی را بدون ذکر دلیل در اسفند ماه به آقای ضرغامی نوشتم و دوست داشتم حرفها و دغدغه هایم را در عرصه دین و فرهنگ با بالاترین مقام رسانه ملی در میان بگذارم ، احساس میکنم توقع بیجایی برای مهمترین برنامه دینی رسانه ملی نباشد که بخواهد دقایقی وقت مدیر ارشد سازمان را بگیرد  .

 

فکر کنید اگر این نامه استعفا را تهیه کنندگان یا کارگردانان مطرح ترین برنامه های ورزشی شبکه سه و یا کارگردان بهترین مجموعه های تلویزیونی سالهای اخیر نوشته بودند چه اتفاقی می افتاد؟ قطعا آقای ضرغامی یا دفترشان با ایشان تماس می گرفت و علت را جویا می شد و در صدد استمالت و دلجویی از فرد استعفا دهنده برمیامدند . این در حالی است که این برنامه پر بیننده فرهنگی از چنین جایگاهی برخوردار نبود و نه شخص آقای ضرغامی و نه دفتر ایشان هیچگونه تماسی نگرفتند که بگویند شما به چه دلیل استعفا داده اید  و حالا امروز ادعا میکنند چون ایشان استعفا داده ما با استعفای ایشان موافقت کردیم ، نباید تامل کرد که احتمالا بر سر تهیه کننده برنامه چه بلایی آمده است که مجبور به نوشتن استعفا شده است .

کسانی که با کار تهیه کنندگی درتلویزیون آشنا هستند میدانند که یک تهیه کننده برنامه روزانه که این برنامه را همانند فرزند خودش بزرگ کرده و روزانه بیش از 14 ساعت از وقت خود را برای انجام کارهای برنامه و خواندن پیامهای تک تک مخاطبان هزینه کرده است ، چه اتفاقی برایش افتاده که نامه استعفایش را مینویسد و البته باید دید چه اتفاقی برای بزرگترین نهاد فرهنگی کشور افتاده که به این نامه استعفا کوچکترین توجهی نمیکند و البته دلش میخواهد که بدون سر وصدا با این استعفا موافقت هم بکند .  منبع: فرهنگ نیوز



برچسب‌ها: تلویزیون

جنگ قدرت به جای خدمت به مردم
دوشنبه 93/2/15 ساعت 11:23 عصر | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )

 

آغاز جنگ قدرت توسط اصلاح طلبان و اعتدالیون! / خدمت به مردم در حاشیه قرار گرفت
هدف از حمله به «دلواپسیم» چیست؟

آغاز جنگ قدرت توسط اصلاح طلبان و اعتدالیون! / خدمت به مردم در حاشیه قرار گرفت

هدف نهایی رسانه های زنجیره ای اصلاح طلب و اعتدالیون، تخریب چهره های اصولگرا به هر نحو است؛ تا در انتخابات مجلس دهم عملا راه را برای نامزدهای مورد نظر خود باز نمایند.

به گزارش گروه سیاسی فرهنگ نیوز، دو روز پیش همایش منتقدان توافق ژنو با نام «دلواپسیم» در حالی برگزار شد که رسانه های اصلاح طلب در اقدامی همسو و هماهنگ سعی در انحراف مسیر این همایش داشتند. رسانه های نزدیک به دولت و اصلاح طلب در یک اقدام هماهنگ و یک روز پس از برگزاری این همایش با جناحی خواندن آن، سعی داشتند تا مسیر اصلی یک همایش ملی را با رنگ و بوی بازی های سیاسی درآمیزند.

روزنامه شرق در همین راستا اینگونه گزارش می دهد: «می‌گویند «دلواپسند»! حالا بعد از 9 ماه احساس می‌کنند باید تمام‌قد بیایند وسط و هشدار بدهند. یاران احمدی‌نژاد نزدیک به 9 ماه تحمل کرده‌اند و سکوت تا آنجایی که غلامحسین الهام دست‌به‌کار شد و فرمان داد: همه به خط! حالا می‌خواهند همه‌شان دور هم جمع شوند. دور هم جمع شوند تا بگویند «دلواپسند» اکنون «رایحه خوش خدمت»شان را می‌توان بو کرد به‌ویژه در سیاست‌های خارجی و هسته‌ای دولت روحانی که شاید بیشترین محل منازعه‌شان باشد.»

از سوی دیگر روزنامه اصلاح طلب قانون نیز بر اساس همین استراتژی گزارش می دهد: «ساعات اول صبح با صدای پیامکی به سمت تلفن همراهم رفتم. ابتدای پیام، خبر از گردهمایی دانشجویی می‌داد ولی درادامه متن اسامی و موضوع گردهمایی را که دیدم متوجه شدم بازهم کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه است، بازهم قرار است کسی کوبیده و ترور شخصیت شود. ناگهان یاد پیامک‌هایی افتادم که 22 بهمن سال 91 ارسال و بعد از آن به رئیس مجلس حمله شد  یا پیامک‌هایی که در سازمان انرژی اتمی برای اخلال در روند این سازمان جابه جا می‌شد. محتوای پیامک از تجمع سرخوردگان سیاسی که هیچ اقبالی به آن‌ها در انتخابات ریاست جمهوری نشد و تلاش آن‌ها برای حضور در رسانه ملی و اعتراض به دولت سرانجام نداشت، خبرمی داد.»

روزنامه دولتی ایران نیز در این باره می نویسد: «برگزار‌کنندگان گرچه خود را مستقل و غیرجناحی می‌خواندند اما عموماً از جبهه پایداری، جمعیت ایثارگران و جمعیت رهپویان بودند و در حالی دولت یازدهم را نقد ناپذیر می‌خواندند که همزمان اذعان داشتند تاکنون بارها و بارها در تشریح مواضعشان سخنرانی کرده و بیش از 20 مناظره برگزار کرده‌اند.»

روزنامه آرمان هم بیکار ننشست و در ادامه مطالب زنجیروار رسانه های اصلاح طلب نوشت: «باز هم حامیان احمدی‌نژاد که می‌گویند برنامه‌ای برای انتخابات و بازگشت به قدرت ندارد مراسمی داشتند که از حامیان رئیس‌جمهور قبلی برای سخنرانی در آن دعوت کرده بودند. نام این همایش «دلواپسیم» بود و قصد داشتند طی آن نگرانی خود از آنچه از سوی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای انجام می‌شود را نشان دهند؛ اما قرار نبود اشاره‌ای به آنچه داشته باشند که دستاورد مذاکرات دولت قبل بود.»

البته «اعتماد» هم از قطار موج رسانه ای اصلاح طلبان جا نماند و با اشاره به برگزاری این همایش و انتساب آن به یک حزب و جناح خاص نوشت: « همه البته نیامده بودند اما آنها هم که آمده بودند بیشتر رنگ و بوی جبهه پایداری داشتند: از قاسم روانبخش و سقای بی ریا گرفته تا کوچک زاده و سلیمانی و حسینیان و نبویان و رسایی که البته ساعت آخر همایش از راه رسید. بقیه هم اگر عضو پایداری نبودند اما خیلی از یاران آیت الله مصباح یزدی فاصله فکری نداشتند. کسانی مثل اسماعیل کوثری و کریمی قدوسی و فریدون عباسی و صادق کوشکی و فواد ایزدی و مهدی محمدی.»

انتساب «دلواپسیم» به یک جناح خاص با چه هدفی؟!

اینها تنها بخشی از هجمه رسانه ای یک جریان خاص به یک همایش ملی بود. قطعا زمانی که یک حرف از زبان گروهی منتسب به جریان خاص بیان شود، براحتی می توان آنرا محدود به همان گروه نشان داد؛ از این رو جریان اصلاحات با موج رسانه ای که به راه انداختند دقیقا به دنبال این هستند تا عنوان نمایند تنها طیف رادیکال!! اصولگرایان اعم از جبهه پایداری، حامیان جلیلی، احمدی نژاد و مشایی به توافقنامه ژنو منتقد هستند و این یک صدای ملی نیست!

از سوی دیگر در همین موج رسانه ای شاهد بودیم که بارها و بارها از سوی روزنامه های زنجیره ای اصلاحات و نزدیک به دولت سعی داشتند این همایش را یک برنامه بی رونق و ضعیف معرفی کنند که حتی از سوی حامیان همان طیف رادیکال! نیز مورد استقبال واقع نشد در حالی که گزارش شاهدان عینی و بعضا اظهارات خبرنگاران همین روزنامه های زنجیره ای صراحتا اذعان کردند که «جمعیت زیادی آمده بودند».

چرا احــمدی نژاد؟!

اما نکته قابل توجه در این بین تلاش اصلاحات برای به تصویر کشیدن بازگشت احمدی نژاد به عرصه سیاست بود. اصلاح طلبان «دلواپسیم» را بهترین فرصت برای اعلام حضور دوباره احمدی نژاد در عرصه سیاست به بهانه انتقاد از سیاست خارجی دولت دانسته و از این فرصت برای اهداف پشت پرده خود و ترویج احمدی نژاد هراسی در سطح جامعه و رسانه ها استفاده کردند.

نکته دیگری که در تقابل رسانه های نزدیک به دولت با «دلواپسیم» به چشم می خورد، تخریب چهره بسیج دانشجویی است. دولت در لحاظات پایانی در حالی اجازه برگزاری همایش در تالار سیدالشهدا(ع) را به دانشجویان نمی دهند که پیش از این بارها و بارها شاهد بوده ایم که رییس جمهور تاکید کرده است «جامعه دانشگاهی و دانشجویان برای انتقاد آزادند.» موردی که روزنامه قانون صراحتا به آن اشاره می کند: «خبر تجمع و همبستگی طرفداران مشایی، احمدی‌نژاد و جلیلی آنقدر هم دور از تفکر نیست ولی اینکه دلواپسان سعی داشتند در تالار سید الشهدا (ع) که یک مکان دولتی است، علیه دولت توطئه و کار حزبی کنند بسی جای تامل دارد.» هرچند «قانون» با تحریف، لغت «نقد» را به «توطئه و کار حزبی» تعبیر کرده است اما نکته قابل توجه آنجاست که این روزنامه صراحتا اذعان می کند که در یک مکان دولتی نمی توان به سیاست های دولت انتقاد کرد و این یعنی نقطه عکس اظهارات دولتمردان در رابطه با انتقادپذیری!

اما در پایان بهتر است با یادآوری کارنامه رسانه های زنجیره ای امروز در نقاط تلخ سیاسی دوران اصلاحات گوشزد نماییم که رسانه های افراطی دیروز به معتدلین امروز مبدل شده اند. رسانه هایی که روزگاری نه چندان دور «حجره داران افراط» بوده اند، امروز در مقام مقابله با افراط گرایی برآمده اند.

قطعا ملت فراموش نخواهد کرد موضع گیری رسانه های معتدل امروز در ماجرای تحصن مجلس ششم و استعفای دسته جمعی آنها، انحلال شورای شهر تهران، انتخاب شهردار تهران در سال92، وقایع سال88، وقایع سال 78 و ... را و بر همین اساس باید اذعان نمود رسانه های افراطی دیروز، امروز با نقاب اعتدال همان مسیر روزنامه های زنجیره ای را دنبال می کنند و این ادعا چندان دور از ذهن نیست که چندین روزنامه و سایت از یک منبع مشترک هدایت و رهبری می شوند.

اما هدف نهایی چیست؟

بی شک می توان گفت در مقطع کنونی هدف نهایی رسانه های زنجیره ای اصلاح طلب و اعتدالی، تخریب چهره های اصولگرا به هر نحو است؛ تا در انتخابات مجلس دهم عملا راه را برای نامزدهای مورد نظر خود باز کرده و آن گونه که بارها در طی این چندماه اعتراف نموده اند، مجلسی یک دست از طیف اصلاح طلب و اعتدالی و حامی دولت بسازند تا عملا دولت بتواند در مسیر قانون گذاری نیز به اهداف خود دست یابد؛ آنچنان که در مجلس اصلاح طلب ششم به دنبال آن بوده و سعی نمودند قوانین را به گونه ای تغییر داده و تصویب نمایند که تغییرات ساختاری در نظام صورت گیرد و راه برای آینده آنها نیز باز باشد. که این در حقیقت یعنی «آغاز جنگ قدرت به جای تلاش برای خدمت»! و این در حالی است که مردم برای خدمت به این دولت رای داده اند، نه کسب قدرت.   منبع: فرهنگ نیوز



برچسب‌ها: اصلاح طلبان

مرز دفاعی ایران
شنبه 93/2/13 ساعت 12:16 صبح | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )
سرلشکر صفوی مطرح کرد

رقابت چهار کشور منطقه با ایران در مورد سوریه / مرز دفاعی ما جنوب لبنان با اسراییل است / خاطره‌ای از دیدار با حافظ اسد

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: قدرت نفوذ ایران از محور ایران، عراق و سوریه تا مدیترانه رسیده و این سومین بار است که قدرت نفوذ ایران تا مدیترانه گسترده شده است. خط دفاعی ما دیگر شلمچه نیست، مرز دفاعی ما جنوب لبنان با اسراییل است و عمق دفاع استراتژیک ما تا کنار مدیترانه و بالای سر اسراییل رسیده است.

به گزاش باشگاه خبرنگاران، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در مراسمی ‏که بمناسبت سالگرد ‏ آغازعملیات بیت المقدس و آزادی خرمشهر در سال 61، با حضور پیشکسوتان جهاد و شهادت  وپرسنل سپاه ‏در محل سپاه صاحب الزمان استان اصفهان(عج) برگزار گردید به تشریح نقش رهبری جمهوری اسلامی ایران در مقابل زورگوئی های قدرت های بیگانه پرداخت و گفت: ما پاسداران افتخار داریم که چنین رهبری خردمند، دوراندیش، متقی، رئوف، صبور زمام امور را در دست دارد.رهبری شجاع، حکیم و خردمند جمهوری اسلامی ایران  در مقابل زیادی خواهی سلطه گری استکبار غربی که بر بلاد اسلامی و تفکرات اسلامی هجوم آورده‌اند، ایستاده‌اند.

وی افزود: پشتوانه اعتماد آفرین و اقتدار بخش نظام اسلامی در کوران حوادث 35 سال گذشته، عقبه مردمی آن است. مردم مومن، شجاع، ولایتمدار و انقلابی استان اصفهان، نخبگان دانشگاهی، حوزوی، سیاسی و نظامی این استان یک پشتوانه عظیم فکری و عملی و قدرت نرم در دفاع از انقلاب اسلامی، دفاع از ایران و پیشرفت ایران می‌باشند.

وی در تشریح ظرفیت اقتصادی و فرهنگی استان اصفهان گفت: اصفهان از ظرفیت بالای اقتصادی برخوردار است. دومین قطب بزرگ صنعتی کشور استان اصفهان است. حدود 70 درصد صنعت فولاد کشور در اصفهان تولید می‌شود. بیش از 70 هزار کارگاه صنعتی در بخش خصوصی استان داریم. در بخش فرهنگی بیش از یکصد مرکز آموزش عالی، با حدود 330 هزار دانشجو و 20 هزار طلبه داریم.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل در بخش دیگری از سخنان خود و در تشریح مسائل جاری سوریه، گفت: بحران سوریه یکی از حوادت بزرگ زمان فعلی است. هم اکنون حدود 40 ماه از بحران سوریه می گذرد. بیش از 120 هزار نفر از مردم سوریه کشته شده‌اند، سه میلیون نفر هم آواره شدند، چه آن‌هایی که از سوریه فرار کردند و چه آنهایی که از استان‌های بحران زده به دمشق و اطراف آن آمده‌اند.

وی افزود: از نظر سیاسی در صحنه سوریه و در عرصه بین الملل دو تفکر و سیاست در مقابل یکدیگر قرار دارند. دو رقابت استراتژیک و راهبردی که بازیگران این صحنه در یک محور و تفکر، محور و تفکر غربی و صهیونیستی و عربی است یعنی آمریکا، اروپایی‌ها، عربستان، قطر، امارات، اردن، صهیونیست‌ها و ترکیه می‌باشند. فقط عربستان و قطر در طی این مدت 30 تا 40 میلیارد دلار برای  ایجاد ناآرامی در سوریه هزینه کرده‌اند. قطری‌ها در یک قلم پنج میلیارد دلار به ترکیه دادند که از تحولات سوریه حمایت کند. خانم کلینتون گفت که ما باید بیداری اسلامی را برگردانیم، آنها می‌خواستند بدل بیداری اسلامی را در سوریه پیاده کنند.

وی در تشریح اقدامات برخی کشورهای عربی در حمایت و اعزام تروریست‌ها به سوریه گفت: محور غربی، صهیونیستی، عربی بیش از  40 تا 50 هزار نفر تروریست را از جاهای مختلف، برای ایجاد ناآرامی در سوریه گردآورده است. در مقابل تفکرغربی، صهیونیستی عربی، تفکر جمهوری اسلامی ایران به رهبری انقلاب اسلامی، روسیه، حزب الله لبنان وتا اندازه‌ای چین و عراق قرار دارد و هم اکنون بعد از 40 ماه صحنه نظامی و سیاسی سوریه نشان از پیروزی دولت سوریه دارد و این پیروزی یک پیروزی استراتژیک است.

سرلشکر صفوی در تشریح اهمیت سوریه، گفت: سوریه بمثابه پل ارتباطی، ارتباط شمال آفریقا و آسیا را برقرار می‌کند. سوریه تنها کشوری که رژیم صهیونیستی را به رسمیت نشناخته و جبهه مقاومت در مقابل آنها تشکیل داد. البته صهیونیست‌ها در جنگ‌های گذشته مناطق زیادی از جمله بلندی‌های جولان را غصب کرده‌اند.

وی افزود: دولت سوریه با شروع جنگ عراق علیه ایران به خواست ما لوله نفتی عراق که از سوریه به دریای مدیترانه می رفت را بستند. تنها کشور عربی که در جنگ عراق علیه ایران از ما حمایت کرد، سوریه بود. حافظ اسد به انقلاب اسلامی، حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری ارادت می‌ورزید و به ایران کمک می‌کرد.

وی اضافه کرد: بعد از عملیات بیت المقدس سال 61 و آزادی خرمشهرآقای محسن رفیق دوست، وزیر سپاه، و من که فرمانده عملیات سپاه و جانشین سردار رضایی در قرارگاه کربلا بودم، خدمت مقام معظم رهبری که آن موقع رییس جمهور بودند رفتیم و گفتیم که می‌خواهیم به سوریه ولیبی برویم، از ایشان خواستیم که در این سفر چه اهدافی را دنبال کنیم؟ حضرت آقا فرمودند اگر شد تعدادی موشک از آنها بگیرید تا جواب موشک‌های صدام که به شهرهای ما می‌زند را بدهیم.

پیش آقای حافظ اسد که رفتیم من نقشه عملیات بیت المقدس را برده بودم و از روی آن نحوه پیروزی عملیات را شرح دادم. آقای حافظ اسد که خودش سرهنگ خلبان بود، خیلی سوال می کرد، اولین سوالش این بود که مقیاس این نقشه چقدر است؟ چه لشکرهایی از ارتش عراق روبروی شما بودند؟ هر سئوالی که می‌پرسید من جواب می‌دادم. او نگاهی به ما کرد و گفت کدام دانشگاه جنگ دوره دیده‌اید خیلی دقیق سئوال‌ها را جواب دادی، گفتم ما در دانشگاه دفاع مقدس دوره دیده‌ایم.

وی ادامه داد: آقای رفیق دوست مطرح کرد که به ما چند موشک بدهید. مرحوم حافظ اسد گفت شوروی‌ها از ما تعهد گرفته‌اند موشک‌ها را به کشور ثالثی ندهیم اما آموزش موشکی به شما می‌دهیم که ما آن موقع شهید حسن تهرانی مقدم و بیش از بیست پاسدار دیگر را به سوریه فرستادیم.

در لیبی در یک چادر با آقای قذافی دیدار کردیم. آقای رفیق دوست موضوع را مطرح کرد. قذافی گفت چند تا موشک می‌خواهید؟ آقای رفیق دوست گفت 20 عدد، قذافی گفت موافقم و دستور داد بیست موشک را به ما دادند. وقتی ایران آمدیم مقام معظم رهبری فعلیمان دستور دادند که تعداد دو موشک را کنار بگذارید، باز کنید و شروع به قطعه سازی کنید که همان پایه  صنعت موشکی کنونی‌مان شد.

صفوی افزود: بحران سوریه سه سطح داشت. یک سطح بین المللی و تقابل آمریکا و اروپایی‌ها با روسیه و چین، در سطح منطقه‌ای رقابت عربستان، قطر –ترکیه و اردن با جمهوری اسلامی ایران و سطح داخلی تقابل دولت و ارتش و نیروهای وطنی با چندین هزار تروریست تکفیری است که از دهها کشور عربی، اروپائی و حتی چچن و افغانستان به سوریه اعزام شده‌اند تا حکومت سوریه را سرنگون  کنند و تا به حال حدود 120 هزار نفر از مردم سوریه را کشته‌اند  و در اثر این جنگ داخلی شهرهای سوریه خراب و ویران شده است و مسئله بعدی دولت سوریه بازسازی این مناطق برای بازگشت مردم آواره شده است.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به انتخابات پیش روی سوری‌ها، گفت: وجه تمایز انتخابات سوریه با سایر انتخابات‌ها کثرت گرایی سیاسی، فراهم بودن فرصت برابر برای همه نامزدها جهت حضور در این عرصه که نشانه اراده سیاسی بشار اسد برای اصلاحات در سوریه است، می‌باشد. حتی به مخالفان اجازه دادند که کاندیدا شوند و پیشگام شدن معارضان سوری در نام نویسی در انتخابات، نشان آمادگی فضا برای اصلاحات است.

وی اضافه کرد: قطعا راهبرد آمریکا، عربستان، ترکیه، قطر و کشورهای اروپایی برای سرنگونی بشار اسد با شکست مواجه شده است و این  شکست، شکست استراتژیک برای جبهه غربی، عربی و صهیونیستی است و یک پیروزی بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران حاصل شده است. قدرت نفوذ ایران از محور ایران، عراق و سوریه تا مدیترانه رسیده و این سومین بار است که قدرت نفوذ ایران تا مدیترانه گسترده شده است. خط دفاعی ما دیگر شلمچه نیست، مرز دفاعی ما جنوب لبنان با اسراییل است و عمق دفاع استراتژیک ما تا کنار مدیترانه و بالای سر اسراییل رسیده است. نگرانی غربی ها از توسعه نفوذ قدرت ایران ازخلیج فارس تا مدیترانه است. 
  منبع: باشگاه خبرنگاران



برچسب‌ها: سیاسی

آینده سپاه
چهارشنبه 93/2/10 ساعت 6:44 عصر | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )
سردار وحیدی:

آینده انقلاب در گرو آینده سپاه است/ بزرگ‌ترین ضعف آمریکا عدم درک پیش‌بینی آینده است

رییس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی با بیان اینکه بزرگ‌ترین ضعف آمریکا عدم درک پیش‌بینی آینده است گفت: سپاه نقطه تجلی هویت انقلابی نظام است و آینده انقلاب در گرو آینده این نهاد مکتبی است.
به گزارش حوزه دفاعی-امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سردار سرتیپ "احمد وحیدی" رییس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی در مراسم تقدیر از مربیان و استادان مراکز آموزشی و دانشگاهی سپاه که در دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) برگزار شد، اظهار کرد: آینده انقلاب در گرو آینده سپاه است.
 

وی با بیان اینکه امروز اراده برتر متعلق به کانون‌های اصلی انقلاب یعنی نیروهای مسلح و سپاه است، افزود: سپاه نقطه تجلی هویت انقلابی نظام است و استراتژی دشمن، گرفتن هویت انقلابی انقلاب اسلامی است.
 
وزیر دفاع دولت دهم در ادامه تصریح کرد: ایران گام به گام توانسته قدرت انقلاب و پیام استکبارستیزی را توسعه دهد.


منبع: باشگاه خبرنگاران



برچسب‌ها: سپاه پاسداران

حمله به بازیگری که به رهبرش تبریک گفت
سه شنبه 93/2/9 ساعت 2:48 عصر | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )

حمله شبانه به بازیگری که به رهبرش تبریک گفت

الهام چرخنده چندی پیش در یک پیام نوروزی خود عید را به مقام معظم رهبری تبریک گفت، همین مسئله باب جدیدی برای حمله به این بازیگر را از سوی معاندین باز کرده است .
به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ الهام چرخنده بازیگر زن سینمای ایران در اقدامی قابل تقدیر در برنامه زنده تلویزیونی ابتدا شعری در وصف مولا امام علی(ع) خواندند و سپس سال جدید را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت. تبریکی که خیلی ها این عرض ارادت را برنتافتند و دستاویزی کردند برای حمله به این هنرپیشه زن سینما.

پیام نوروزی الهام چرخنده و عرض ارادت به مقام معظم رهبری می تواند بشارت مسیری تازه در سینمای ارزشی و متعهد ایران را بدهد.

بنابراین گزارش؛ در این میان رسانه های بیگانه نیز بیکار ننشسته اند، بلکه مدتی است شروع به تخریب و توهین به این هنرمند عزیز کرده اند.

و حتی چندی قبل عده ای نیز اقدام به شکستن شیشه های ماشین این هنرمند کرده اند.

تاجایی که خود خانم چرخنده در صفحه اینستاگرام شون با دلی شکسته از این واکنش ها متنی را قرار داده اند.
باشگاه خبرنگاران

 




مزدوران دشمن در کودکستان ها و مدارس
سه شنبه 93/2/9 ساعت 2:44 عصر | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )
سردار جزایری مطرح کرد

تحرکات ضد انقلاب زیر چتر باصطلاح آزادی سخن و مطبوعات/ غائله جدید طرفداران سکولاریسم و لائیسم/ حضور مزدوران دشمن با همه توان در کودکستان‌ها و مدارس

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با برشماری سناریوها و نقشه‌های جدید جبهه استکبار علیه انقلاب و ملت ایران تاکید کرد: دشمنی آمریکا با ایران، اگر صد سال دیگر به طول بیانجامد مردم ما قد خم نخواهند کرد.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری با اشاره به پاره‌ای اسناد مربوط به اتاق‌های فکر آمریکا و رژیم صهیونیستی که دلالت بر به نتیجه رسیدن "فشار" بر جمهوری اسلامی ایران دارد، اظهار داشت: از آنجا که تئوری پردازان و سیاست‌مداران جبهه خصم درک درستی از مدیریت جامعه اسلامی مبتنی بر مدل ولایت فقیه ندارند، از دیر باز بر این اعتقاد بوده‌اند که خواهند توانست جمهوری اسلامی ایران را در اثر فشار به زانو در آورده و به تغییر رفتار وادار سازند.
 
وی با تاکید بر درماندگی اتاق‌های فکر و اندیشکده‌های آمریکایی و صهیونیستی و اروپایی برای ارائه پاسخی روشن در برابر راز ماندگاری جمهوری اسلامی ایران، برغم بیش از سه دهه فشار چند لایه، افزود: نبرد ما با استکبار جهانی، موضوعی اساسی و در چارچوب آموزه‌های دینی ، مستمر و همیشگی است و نتیجه قطعی آن از پای درآمدن جبهه استکبار است و مردم ما در این رهگذر کمترین تردیدی نداشته و پیروز این مصاف تاریخی خواهند بود.
 
سردار جزایری با بیان اینکه آمریکا از دو منظر سخت افزاری و نرم افزاری محکوم به شکست برابر جمهوری اسلامی گفت: روند ساختار درونی قدرت در دولت آمریکا در مواجهه با دیدگاه‌های جدید مانند نفی سلطه‌گری و نیز رشد طرفداران جدایی ایالات این کشور و دهها مسأله مهم دیگر از یک سوی و بن بست لیبرال دموکراسی از سوی دیگر، سرنوشت شوم فروپاشی آمریکا را در پی خواهد داشت. در حالی که در مقابل، هر چه می‌گذرد ساخت درونی قدرت در جمهوری اسلامی از استحکام بیشتری برخوردار می‌شود.
 
معاون ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه اظهار داشت: طی 34 سال گذشته برای جمهوری اسلامی ایران حوادث و رویدادهای متنابهی پیش آمده که بعضی از آن‌ها چه بسا مسیر حرکت یک کشور و جامعه را دگرگون می‌سازد، اما ایران اسلامی از گذر در این حوادث نه تنها دچار اضمحلال و خستگی نشد، بلکه بیش از ده برابر عمر انقلاب، تجربه اندوزی و عبرت آموزی بدست آورده است.
 
وی با تاکید بر اینکه یکی از علت‌های عصبانیت و خشم دیوانه وار استکباری از ملت ایران همین پایداری و مقاومت است، خاطر نشان کرد: از نکات حائز اهمیت دیگر آن است که با وجود بعضی رخنه‌ها و هماهنگی‌ها میان دشمن خارجی و ضد انقلاب داخلی، همواره از سوی ملت بصیر ایران اسلامی دست رد به سینه اپوزسیون زده شده است که نمونه‌ای بارز آن در اواخر دهه 70 و نیز فتنه 88 به وضوح قابل مشاهده و بازخوانی است.
 
رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با یادآوری اینکه این روزها مجدداً شاهد تحرکات ضد انقلابی و ضد اسلامی عده‌ای زیر چتر باصطلاح آزادی سخن و آزادی مطبوعات و رسانه‌ها هستیم افزود: سیاست‌گذاران، برنامه‌ریزان و مجریان این غائله جدید، بازماندگان ضد انقلاب و طرفداران سکولاریسم ولائیسم و نیز وابستگان به بیگانه هستند که در گذشته با ناکامی روبرو شدند و بار دیگر مترصد زدن ضربه به بنیادهای اصل انقلاب و نظام هستند و لذا بایستی مراقب تحرکات این دسته از افراد و گروهها بیش از گذشته باشیم.
 
سردار جزایری با تاکید بر اینکه راهبرد اصلی دشمن یعنی استکبار جهانی، فرهنگ زدایی از جامعه است گفت: ابر سرمایه‌داری جهانی و صهیونیسم، اسلام خواهی ، باورهای دینی و ملی در ایران و معنویت جویی در آموزه‌های مکتب را به عنوان نقطه کانون قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران دانسته و تضعیف آن را برای کسب پیروزی خود لازم می‌دانند.
 
معاون ستاد کل نیروهای مسلح افزود: غربی‌ها در این عملیات، بنیان‌های دینی، ملی ، فرهنگی و معنوی را با انواع تاکتیک ها مورد هجمه قرار می‌دهند وتلاش می‌کنند با گسترش ابتذال و لمپنیسم، تغییر ذائقه فرهنگی- اجتماعی، جابجایی ارزش‌ها، ترویج سبک زندگی غربی به جای مدل اسلامی و گسترش اباحه گری و سست کردن نظام خانواده، جامعه اسلامی را با استحاله و فروپاشی ارزش‌ها دچار کنند.
 
وی با بیان اینکه این مسأله که مجری و بازیگران و بازی خوردگان این صحنه، داخلی هستند، اظهار داشت: مقابله و برخورد جدی با کارگزاران این پروسه ضد مردمی باید در دستور کار دستگاه‌های مسئول قرار‌گیرد.
 
سردار جزایری با بیان اینکه در دهه نخست انقلاب تلاش‌های آمریکا و متحدین شیطان بزرگ از طریق جنگ سخت به جایی نرسید و با ناکام ماندن آرزوها و ایده‌هایشان به جنگ نرم روی آورد‌ه‌اند و در تلاش هستند در این کارزار بزرگ و نهایی، سنگرهایی را فتح کنند،‌گفت: با وجود مزدوران دشمن در داخل که با همه توان در عرصه‌های نرم مثل کودکستان‌ها ، مدارس، دانشگاه‌ها و رسانه‌ها به جنگ با نظام اسلامی برخاسته‌اند، هوشیاری مردم و مسئولین و بخصوص فرهیختگان جامعه، طعم تلخ شکست را به دشمن خواهد چشاند.
 
معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پایان تاکید کرد: مبارزه و دفاع ما در برابر دشمن تا فروپاشی جبهه خصم ادامه خواهد داد.


منبع: باشگاه خبرنگاران



برچسب‌ها: منافقینامریکا

جدیدترین لمپن بازی سبزک ها
یکشنبه 93/2/7 ساعت 2:47 عصر | نوشته ‌شده به دست اBasij | ( نظرات )
پس از پروژه به برق زدن اتو و چادر به سر کردن، جدیدترین لمپن‎بازی سبزها برای سرنگونی جمهوری اسلامی/ بخاطر ماجرای 350 اوین کچل می کنیم! + تصاویر

گروه سیاسی- رجانیوز: هوچی گری، اقدامات مضحک و در یک کلمه «لمپنیزم» به بخشی از هویت جریان سبز و ضد انقلاب تبدیل شده است، رفتارهایی که در سال 88 نیز به کرات از سوی آنها تکرار شد و همین مساله یکی از علل اصلی ریزش پایگاه اجتماعی آنها در بین توده های مردم بود، بگونه ای که بواسطه این رفتارها هر انسان منصف و با شخصیتی به راحتی متوجه بطلان و ماهیت پوچ این جریان می شد.

به گزارش رجانیوز، در آخرین مورد پس از موج سواری ناشیانه ضد انقلاب پیرامون حواشی اتفاقات بند 350 زندان اوین که حتی مورد تکذیب وزیر دادگستری دولت روحانی نیز قرار گرفت، جمعی از حامیان فتنه که عمده آنها نیز در خارج از کشور به سر می برند، پیشنهاد داده اند تا برای ابراز همدردی با فتنه گران در زندان، هر کسی با تراشیدن موهای سر خود و قرار دادن عکس آن بر فضای اینترنت، به ابراز همدردی با آنها پرداخته و گامی بلند جهت سرنگونی جمهوری اسلامی بردارد!
 
نکته جالب اینکه پس از انتشار عکس های مورد اشاره توسط سبزها، این مساله به یکی از سوژه های اصلی طنز و خنده مخاطبان فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تبدیل شده است:
 
یک جوان جویای نام که با انتشار این عکس تصور میکند مبارزه نفس گیری علیه جمهوری اسلامی را آغاز کرده! 
 
 
جوان جویای نام دیگری که علاوه بر کچل کردن، با یقه سبز خود خواسته پیام سیاسی مهمی را مخابره کند!
 
 
 عنصر دیگری که عکس وی نیاز به توضیح ندارد!
 
 
 جوان فریب خورده دیگری که برای مطرح کردن خود، راهی بهتر از این کار پیدا نکرده است!
 
 
یک چهره جویای نام دیگر که ظاهرا هدفش از عضویت در این کمپین شادی مخاطبان بوده است!
 
نکته دیگر آنکه برخی از چهره هایی که با انتشار عکسهای خود خواسته اند تا با فتنه گران اعلام همدردی کنند ظاهرا از ابتدا دارای موهای چندانی نبوده و چنین وانمود کرده اند که در راستای این فراخوان بزرگ! موهای خود را تراشیده اند:
 
 
 
 
 
هر چند در بین این افراد، تعدادی نیز بدون دست زدن به موهای خود، به کمپین کچل های حامی فتنه گران در اوین ملحق شده اند:
 
 
 
ساسان آقایی نویسنده روزنامه شرق
 
گفتنی است در واکنش به این اقدامات مضحک سبزها، تعدادی از کاربران شبکه های مجازی با انتشار عکس هایی از رونالدو، ریوالدو، روبرتو کارلوس، ای کیو سان و ... اعلام کردند که این افراد نیز از قدیم الایام برای همدردی با فتنه گران در زندان اوین، موهای سر خود را تراشیده اند! 

منبع: رجانیوز




 
لینک دوستان
دیگر موارد
کد موزیک آنلاین برای وبگاه